GSE is uw directe aanspreekpunt.

“Wij bevelen Geef Scholen Energie zeker aan."

We hebben als stichting met 23 scholen en een bestuurskantoor goede ervaringen met Geef Scholen Energie. Korte lijnen, snelle reactie! Goede service, uitstekende bereikbaarheid en een prima prijs.

Wij bevelen Geef Scholen Energie zeker aan.

Mevr. W. Steltenpool

Stichting Katholiek Onderwijs West-Friesland te Wognum

Momenteel is de helpdesk gesloten, graag bellen wij u terug.

De voordelen

  • U heeft één vast contactpersoon
  • Geen belmenu's of wachtrijen
  • Deskundige medewerkers met ruime ervaring

Klantenservice

Geef Scholen Energie is uw directe aanspreekpunt voor alle energie gerelateerde vragen. U staat nooit meer in de wacht bij een leverancier. Wij nemen uw vraag direct in behandeling en zorgen voor een passend antwoord. Op die manier garanderen wij een hoogwaardig serviceniveau, ongeacht wie uw leverancier is.

Onze klantenservice ondersteunt uw school onder andere bij:

  • Voorschot controle: is uw school nieuwbouw, wij controleren na een aantal maanden uw voorschot zodat u niet na 1 jaar voor verrassingen komt te staan;
  • Meterstanden correctie: zijn de meterstanden op de jaar/eindnota niet goed overgenomen waardoor de school veel moet bijbetalen, wij vragen de correctie voor u aan;
  • Stookkosten afrekening: wanneer er onduidelijkheden zijn over de stookkosten afrekening zorgt GSE voor opheldering;
  • Signaleren besparingen: GSE is altijd proactief op zoek naar besparingen voor scholen, wij onderzoeken of de school kan besparen op bijvoorbeeld netbeheerkosten, meetdiensten en energiebelasting.

"Hoogwaardige service, ongeacht uw energieleverancier."

Optimalisatie administratie

GSE hecht groot belang aan het efficiënt inrichten van de administratie van uw energiehuishouding bij de leverancier, netbeheerder en het meetbedrijf. Zo houden wij rekening met de volgende mogelijke administratieve voorkeuren:

  • Liquiditeit: schoolgemeenschappen met grotere locaties hebben grootzakelijke aansluitingen die tegen reëel verbruik worden afgerekend. Dit betekent dat de hoogte van de maandelijkse afschrijvingen aanzienlijk kunnen schommelen. GSE kan ervoor zorgen dat de maandelijkse afschrijvingen (zelfs voor grootzakelijke aansluitingen) constant zijn, wat ten goede komt aan de liquiditeit van uw schoolgemeenschap;
  • Afrekenmoment: indien u een voorkeur heeft voor één afrekenmoment per jaar, dan kunnen wij dit voor u inregelen bij uw leverancier, netbeheerder en meetbedrijf;
  • Referenties: indien uw administratie gebruik maakt van referenties dan laten wij deze duidelijk toevoegen op de nota’s;
  • Facturatiewijze: wilt u uw facturen per email ontvangen of juist per post, heeft u behoefte aan een verzamelnota of juist individuele nota? Geen probleem, wij richten uw administratie geheel in naar uw voorkeuren.

“ Wij richten uw administratie geheel in naar uw voorkeuren"

Dat wij deze rol serieus nemen, blijkt wel uit het feit dat onze service beoordeeld wordt met een 9,4 gemiddeld.

Ervaar het zelf en neem contact met ons op: 030-3031714 of [email protected].